darkside forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
darkside forum

alliantie forum darkside
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 DEUT HANDEL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maarten
Gast




DEUT HANDEL Empty
BerichtOnderwerp: DEUT HANDEL   DEUT HANDEL Icon_minitimewo 15 nov 2006, 15:39

Mensen ik ben bezig met een extreem plan.. ik heb nu al ongeveer een overschot van 100k deut op mijn planeten samen. Ik heb nu ook een kolonie op plaats 15 en daar ga ik me toestipsen op een grote deut productie... dus als jullie deut nodig hebben neem ff contact met me op... ik kom de hele tjid kristal tekort... ben namelijk bezig met het onderzoeken van mijn inpuls motor om die op 8 te krijgen.. dan heb ik iig lekker snelle schipjes op iedereen zijn spulletjes te brengen... dus als je minder dan 3 uur reizen van mij af zit(heen en terug weg) dan kan ik met je ruilen want ik moet namelijk ook nog gewoon aanvallen plegen om metaal en kristal te krijgen dus ik kan mijn nu nog 6 vlootslotjes niet echt missen... ze staan nu al elke dag helemaal vol... ik heb ongeveer 200k inkomsten uit raiden per dag... en in de avond heb ik ook elke dag een fleetsave aan met mijn hele vloot en al mijn grondstoffen die er nog zjin...
als jullie mij willen helpen dus en natuurlijk jezelf met deze deut inkomsten dan is dat altijd welkom. een vaste deut trade route kan er nu nog niet worden opgesteld omdat ik van mijn eigen planeten nog niet echt inkomsten krijg die zo goed zijn dat ik er blij mee ben...

// Maarten (1.282.6)
Terug naar boven Ga naar beneden
iljos

iljos


Aantal berichten : 5
Leeftijd : 33
Registration date : 04-11-06

DEUT HANDEL Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEUT HANDEL   DEUT HANDEL Icon_minitimezo 19 nov 2006, 18:58

ik heb 50k deut wil iemand dat ruilen voor 50k metaal en 50k kristal zo ja post op het forum of geef me een bericht alvast bedankt Razz Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
DEUT HANDEL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» deut te koop :P
» deut te koop :P
» ik heb een beetje te veel deut

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
darkside forum :: handel :: hier kan je handel plaatsen-
Ga naar: