darkside forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
darkside forum

alliantie forum darkside
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 metaal nodig ...nog steeds

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
destroierren (arjan)




Aantal berichten : 5
Registration date : 08-11-06

metaal nodig ...nog steeds Empty
BerichtOnderwerp: metaal nodig ...nog steeds   metaal nodig ...nog steeds Icon_minitimezo 10 dec 2006, 14:35

ik weet niet waarom maar ik heb nogsteeds een groot metaal tekort ik heb bijna 300000 kristal liggen en maar 30000 metaal! ik hoor dat iemand iets heeft liggen voor me en als diegene er iets voor terug wil heb ik het daar graag ff over
Terug naar boven Ga naar beneden
Rstyle
beginner
beginner
Rstyle


Aantal berichten : 48
Leeftijd : 32
Registration date : 22-11-06

metaal nodig ...nog steeds Empty
BerichtOnderwerp: Re: metaal nodig ...nog steeds   metaal nodig ...nog steeds Icon_minitimezo 10 dec 2006, 19:36

Ik heb het zelf nodig ik kan wel wat metaal voor je regelen dan sla ik gewoon wat op.. wat wil je precies?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/deowner
Riddik
forum bekijker
forum bekijker
Riddik


Aantal berichten : 63
Leeftijd : 33
Registration date : 08-11-06

metaal nodig ...nog steeds Empty
BerichtOnderwerp: Re: metaal nodig ...nog steeds   metaal nodig ...nog steeds Icon_minitimezo 10 dec 2006, 21:38

miss kan ik wat naar je sturen wat zijn je cordinaten. dan krijg je wel wat (iets van 100k denk ik)



laat maar heb al op de ally pagina gezocht en nu heb ik niets van 180 k naar je gestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.louwwobbes.nl/
Gesponsorde inhoud





metaal nodig ...nog steeds Empty
BerichtOnderwerp: Re: metaal nodig ...nog steeds   metaal nodig ...nog steeds Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
metaal nodig ...nog steeds
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» metaal nodig
» metaal nodig
» veel metaal op metal flare (1:351:12)
» Wie wil er kristal voor metaal ruilen ????

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
darkside forum :: handel :: hier kan je handel plaatsen-
Ga naar: